P&O-advies startende en groeiende bedrijven MKB

Ondernemers zijn vaak goede vakmensen met verstand van zaken, of het nu gaat om het maken c.q. verkopen van een product of om de financiƫle bedrijfsvoering. Het organiseren en uitvoeren van P&O-taken binnen een startend of groeiend bedrijf kost echter (veel) tijd, en vraagt vaak om specifieke kennis van zaken in een aantal gevallen. Hierbij komt dat het voor kleinere bedrijven vaak financieel niet haalbaar is om een fulltime P&O-functionaris in dienst te nemen.

Q & D Consultancy kan u en uw bedrijf adviseren en ondersteunen in het vormgeven en/of uitvoeren van verschillende P&O-activiteiten, zoals het opstellen van arbeidsovereenkomsten, personeelsdossiers, het maken van functiebeschrijvingen, werving en selectie, opleidingsplannen, ontslagprocedures, etc.. Hierdoor bespaart u zich als startende of groeiende ondernemer veel kostbare tijd, die u vervolgens kunt gebruiken voor het optimaliseren van uw bedrijfsvoering.

Hebt u (nog) niet de beschikking over een eigen P&O-afdeling, maar bent u wel van plan een (nieuwe) P&O-afdeling in te richten binnen uw bedrijf, dan kan Q & D Consultancy u hierin op adequate wijze adviseren en ondersteunen.